Tiedote syksyn 2015 partiolaisille

Hei partiolaiset ja kotiväki!

Koulut  ja partiotoiminta ovat nyt käynnistyneet ja on aika katsastaa mitä muuta syksy tuo tullessaan. Tähän tiedotteeseen olemme koonneet kaikki tapahtumat, jotka pyydämme jo nyt laittamaan kalentereihin. Muistakaa ilmoittautua niihin mukaan ajoissa. Tapahtumista tiedotetaan vielä lähempänä tarkemmin ja ilmoittautuneihin ollaan yhteyksissä maksujen ja muiden lisätietojen osalta. Ryhmänjohtajien yhteystiedot löytyvät netistä: pylarit.net/lippukunta/yhteystiedot. Lisäksi huomioikaa:

Retket ja kilpailut: Ilmoittautuminen kaikkiin tämän syksyn retkiin ja kilpailuihin tapahtuu keskitetysti netistä löytyvällä ilmoittuautmislomakkeella: pylarit.net/ilmoittautuminen

PyLaRien opas: Opas partiolaisille ja heidän huoltajilleen on loistava apuväline partioon tutustumiseen ja partiomeiningin oppimiseen, helpoiten opas löytyy netistä: pylarit.net/opas

Postituslista: Olethan jo liittynyt PyLaRien tärkeimpään yhteydenpitokanavaan, eli sähköpostituslistalle netissä osoitteessa: pylarit.net/postituslista

Uudet jäsenet: Täyttäkää jäsentietolomake ja palauttakaa johtajalle tai sähköpostilla. Lomake on jaossa partiokerroilla sekä saatavilla myös netissä: pylarit.net/lomake

Syksyn 2015 alustava tapahtumakalenteri

8.9. klo 18-20 Partiokauden avausnuotio Kaikille jäsenille perheineen
Avausnuotio on partiokauden käynnistävä koko perheen tapahtuma partiokololla. Luvassa ainakin vaahtokarkkien paistoa, hyvää partioseuraa ja vapaamuotoista tutustumista niin partiokoloon, partiotoimintaan kuin itse PyLaReihinkin. Avausnuotion alkuun, noin klo 18.30-19.00 pidetään vanhempaintuokio. Mukaan et tarvitse muuta kuin oman mehumukin – nähdään siis avausnuotiolla!

26.-27.9. Sudenpentujen koloretki Sudenpennuille
Sudenpentujen yhteinen koloretki on yön yli kestävä reissu partiokolollemme tuttuun ympäristöön. Luvassa loistavaa partio-ohjelmaa, hyvää ruokaa ja paljon kivaa tekemistä! Nukumme sisätiloissa. Lisätietoja lähempänä tapahtumaa. Hinta 10 € (sis. ohjelma ja ruoka), ilmoittautuminen 22.9. mennessä.

3.10. Sudenpentukisa SuSen Loikka Sudenpennuille
SuSen Loikka on vantaalaisten sudenpentujen oma rastikierrostyyppinen päiväretki. Kilpailullisuutta ei korosteta, vaan tarkoituksena on, että sudenpennut huomaavat olevansa osa suurempaa kokonaisuutta ja saavat kokemusta partiotaitokisoista. Ei osallistumismaksua, ilmoittautuminen 1.9. mennessä. Lisätietoja lähempänä tapahtumaa.

2.-3.10. Seikkailijoiden ja tarpojien maastoretki Seikkailijoille ja tarpojille
Seikkailijoiden ja tarpojien perinteinen maastoretki vie partiolaiset viikonlopuksi metsän siimekseen telttailemaan, harjoittelemaan erätaitoja ja esimerkiksi kokkailemaan retkiruokaa. Hinta 10 €, ilmoittautuminen 27.9. mennessä. Lisätietoja lähempänä tapahtumaa. Kyydit retkelle kimppakyydeillä kololta.

10.10. Seikkailija- ja tarpojakisa Laten Laukka Seikkailijoille ja tarpojille
Vantaalaisten seikkailijoiden ja tarpojien oma partiotaitokilpailu, jonka tarpojasarjan voittaja (viime vuonna ikioma tarpojaryhmämme!) pääsee osallistumaan pohjoismaiseen 5-ottelukilpailuun. Ei osallistumismaksua, ilmoittautuminen 13.9. mennessä. Lisätietoja lähempänä tapahtumaa.

Joulukuu Puurojuhla Kaikille jäsenille perheineen
Perinteinen PyLaRien vuoden päättävä partiotapahtuma koko perheelle. Lisätietoja lähempänä tapahtumaa.

Mukavaa syksyn alkua! Terveisin, Pyhän Laurin Ritarien johtajisto